Szeretnéd elérni az álomalakot?

Mindennapi plusz a vonzó formákért.

Az LR LIFETAKT Body Mission 28 napon keresztül vezet a kívánt súly felé1. Ez alatt háromszoros védelmet élvezel majd:

A Body Mission alapmegoldás

Étkezéshelyettesítés: A Figu Active termékekkel könnyedén helyettesíthetsz napi két étkezést. A shake-ek, a levesek, a müzli és a szeletek gyorsan elkészíthetők. Kiegészítő termékek: A Pro Balance és a Protein ital – kiegészítő termékek2 támogatják a diétádat, ellátnak a megfelelő tápanyagokkal és segítik az izomépítést3. A diétás teakeverék hozzájárul a kalóriaszegény folyadékbevitelhez. Személyi tréner: online elérést biztosítunk a személyi tréneredhez heti tervekkel, finom receptekkel, súlyméréssel, közösséggel és fitness videókkal. Kezdd el most! Még soha nem volt ilyen egyszerű a fogyás.

1 Súlykontroll: Napi két étkezés helyettesítéseként, kalóriaszegény táplálkozáshoz. Az étkezés helyettesítő segíti a fogyást.
2 A megfelelő hatékonyság elérése érdekében, helyettesíts naponta egy vagy két étkezést Figu Active termékekkel.
3 A Pro Balanceban lévő magnézium hozzájárul a normál energia anyagcseréhez.

Olyan színesek a mindennapjaid, mint a táplálkozásod kellene, hogy legyen? A szükségletek és az ízlések is nagyon különbözőek. Napi ötszöri gyümölcs és zöldség, sok hal és teljes kiőrlésű termékek: ezek hiába nagyon egészségesek, nem ízlenek mindenkinek. Az LR LIFETAKT éppen ezért választható megoldásokat kínál egyéni igényekhez igazítva.

A SZAKÉRTŐ TANÁCSA

„A fontos tápanyagok, vitaminok, ásványi anyagok és nyomelemek mindennapi bevitele az egészséges életmód alapja. További elengedhetetlen tényezők is befolyásolják az általános jó közérzetet. Ehhez ajánlom a következő egyszerű tippeket a táplálkozás, az életmód és a mozgás terültén belül a mindennapokba illeszteni.”
Dr. Sven Werchan, Táplálkozási szakértő.

ÉLETMÓD
Egészséges élet, ezt jelentik a jó közérzet különböző területei. A legfontosabb alap ehhez, önmagunk szeretete.
• Legyél jó magadhoz! Ne túl szigorú és ne túl kritikus. Meglátod, milyen jól érzed majd magad!
• Engedj el mindent, ami nem fontos és nem tesz jót! Válogasd ki a valóban fontos tartalmakat a felesleges információk közül!

TÁPLÁLKOZÁS
Kezdd kis dolgokkal – persze hatékonyakkal –, amiket be tudsz iktatni a mindennapi rituálédba!
• Jegyezz elő például teljes kiőrlésű napot és próbáld ki a teljes kiőrlésű tésztát, rizst és kenyeret.
• Egyél sok zöldszínű zöldséget: brokkoli, rukkola, spenót, saláta – ezek sok értékes vitamint tartalmaznak.

MOZGÁS
A legfontosabb a mozgásnál, hogy egyáltalán megtörténjen. Iktasd be a napjaidba!
• Válaszd legalább naponta egyszer lift helyett a lépcsőt! Az izmaid meg fogják köszönni.
• Kösd össze a kellemeset a hasznossal: a következő megbeszélést tartsd a szabadban!